16 czerwca 2014

USA - US-2782589


Dawno nie dostałam nic za pośrednictwem postcrossingu bo po prostu nic tam nie wysyłałam, ale ostatnio wysłałam kilka kartek i między innymi taką dostałam :) Piękna była, była bo widział ktoś kiedyś znikającą kartkę ? Rano na szafce leżały sobie kartki trzy, a popołudniu jak wróciłam do domu to były już tyko dwie i ta akurat zniknęła i nikt jej nie widział. Może jeszcze się znajdzie, mam przynajmniej taką nadzieję, jeszcze.




Autor :  MeekasMom
Odległość : 12 042 km
Czas podróży : 17 dni

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zaskakujące, że po opublikowaniu tego posta znalazła się magicznie :D siostrzyczka zwinęła ze swoimi rzeczami :P

      Usuń
  2. ciekawa sprawa z tą znikającą kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, magiczna. Zazdroszczę z Hawajów jeszcze nic nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...